TNS Emor hakkab saadete järelvaatamist mõõtma

FOXi meediahommikul lubas TNS Emori uuringuekspert Peeter Teedla, et järgmisel aastal tõstab Emor teleuuringu valimit praeguselt 610-lt inimeselt ca 950-le ja hakkab saadete järelvaatamist mõõtma ning reitingutele lisama. Kuna telesaadete järelvaatamise osakaal üha suureneb ja et järelvaadates keritakse reklaamipausid edasi, muutuvad aina olulisemaks product placement ja sponsorlus.

6. novembril esmakordselt toimunud FOXi meediahommikul rääkis TNS Emori uuringuekspert Peeter Teedla sellest, kuhu on liikunud ja liikumas Eesti teleturg.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BAUHOF otsib TURUNDUSANALÜÜTIKUT

Bauhof Group AS

26. juuli 2018