Valiti parimad Venemaa ja SRÜ riikide sotsiaalreklaamid

VII rahvusvahelisel sotsiaalreklaami festivalil «????» võitis loovagentuur Smart City audioreklaami kategoorias klipi «??????-??????» (tõlk. «Must-must») eest pronksi.

Raadioklipi tellis Eesti Maanteeamet oma 2012. aasta helkurikampaania jaoks. Klippi kasutati eelmisel aastal venekeelsele sihtrühmale suunatud sotsiaalkampaania raames, mille eesmärk oli meenutada inimestele helkuri kasutamise vajalikkust ning ennetada pimedas jalakäijate ja jalgratturitega juhtuvaid

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Fazer Eesti otsib PAGARITOODETE TOOTEJUHT

Fazer Eesti AS

18. veebruar 2018

Liviko otsib ÜRITUSTURUNDUSE SPETSIALISTI

Liviko AS

21. veebruar 2018

Telia Eesti otsib KÕNEKAARTIDE MÜÜGISPETSIALISTI

Telia Eesti AS

18. veebruar 2018