TV3 edulugu jätkub

TV3 kevadine edulugu jätkub sügisel veelgi hoogsamalt. TV3 möödus kevadel Kanal 2st hetkel, kui alustas „Su nägu kõlab tuttavalt“ esimene hooaeg. Nüüd, mil esitletud sai suurshow teise hooaja avaepisood, on TV3 hõivanud reklaamiostjate hulgas populaarseimas sihtrühmas „Kõik 18-49“ taas esikoha. TV3 on Eestis 40% turuosa.

Meedia- ja reklaamimaailmas on kätte jõudnud aasta olulisim periood. Telekanalid teevad suuri investeeringuid televaatajate tähelepanu võitmiseks, kliendid koostavad järgmise aasta turunduseelarveid ning meediaagentuurid peavad läbirääkimisi, et oma klientidele võimalikult head tingimused välja võidelda.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BAUHOF otsib TURUNDUSANALÜÜTIKUT

Bauhof Group AS

26. juuli 2018