Autor: Silja Oja • 30. september 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Tarbija kaasamine on edu võti

“Tule tee oma sõbrale isiklik Coca-Cola purk! ” – nii kõlas üleskutse Baltimaade suurimal muusikafestivalil Positivus. Kaasamisaktsiooni idee autoriks ja teostajaks oli uue meedia agentuur Push. Lahenduse valmimisele aitasid kaasa üritusturundusagentuur Orangetime, The MoJoes, Space Productions ning Läti agentuur Sponsor King.

Coca-Cola kampaania “Jaga rõõmu!” on ülemaailmselt osutunud väga edukaks. Seda võib pidada kinnituseks kaasaegses turunduses üha olulisemaks saavale suunale, kus võtmesõnadeks on personaalsus ja isiklik kasutajakogemus. Üha laienev kanalivalik tingib paratamatult auditooriumi tähelepanu hajumise ning tarbijaga püsiva ja isikliku suhte loomiseks tuleb kasutada ka uuenenud kommunikatsioonvõtteid. Sellistest lähtekohtadest tulenevalt loodi rahvusvahelise turunduskampaania täienduseks ka sellesuvine Coca-Cola tarbija kaasamisaktsioon.

“Tule tee oma sõbrale isiklik Coca-Cola purk! ” – nii kõlas üleskutse Baltimaade suurimal muusikafestivalil Positivus.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700