Tarbija kaasamine on edu võti

“Tule tee oma sõbrale isiklik Coca-Cola purk! ” – nii kõlas üleskutse Baltimaade suurimal muusikafestivalil Positivus. Kaasamisaktsiooni idee autoriks ja teostajaks oli uue meedia agentuur Push. Lahenduse valmimisele aitasid kaasa üritusturundusagentuur Orangetime, The MoJoes, Space Productions ning Läti agentuur Sponsor King.

Coca-Cola kampaania “Jaga rõõmu!” on ülemaailmselt osutunud väga edukaks. Seda võib pidada kinnituseks kaasaegses turunduses üha olulisemaks saavale suunale, kus võtmesõnadeks on personaalsus ja isiklik kasutajakogemus. Üha laienev kanalivalik tingib paratamatult auditooriumi tähelepanu hajumise ning tarbijaga püsiva ja isikliku suhte loomiseks tuleb kasutada ka uuenenud kommunikatsioonvõtteid.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BB Finance Group otsib oma meeskonda turundusjuhti

Arista Executive Search

19. juuli 2018