INTERVJUU! Eesti brändil on Moskvas sama raske läbi lüüa kui New Yorgis

"Eesti tootjatel on võimalus ära kasutada trendi, et Venemaal on kõik, mis tehtud käsitööna, premium. Teine võimalus peitub Eesti e-riigi kuvandis – Venemaal tajutakse, et Eestis on tugevad ja head programmeerijad. Maine on olemas, iseasi, kas seda osatakse ära kasutada," räägib Peterburi reklaamiagentuuri Protein juht Vladimir Pavlov.

Mis on sinu hinnang – kuidas Eesti ettevõtted üldiselt Vene sihtrühmale kommunikeerivad?

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BAUHOF otsib TURUNDUSANALÜÜTIKUT

Bauhof Group AS

26. juuli 2018