Autor: Silja Oja • 16. september 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

WSI: internetiturundus Eestis on hädas teadmatusega

"Paljud Eesti ettevõtted on seni arvamusel, et internetiturundus piirdubki bännerreklaamidega ja e-kirja masspostituse kampaaniatega," kirjutab Jaanika Kivilo WSI Online'ist.

Esimene bännerreklaam ilmus 19 aastat tagasi, andes olulise tõuke internetiturunduse arengusse. Lühikese ajaga on internet teinud läbi tormilised muutused, mis on ühtlasi selle suurim eelis ja vaenlane. Enamik ettevõtjaid on kuulnud midagi internetiturundusest, kuid ei oska täpselt piiritleda internetiturunduse vahendeid ja võimalusi. Paljud ettevõtted on seni arvamusel, et internetiturundus piirdubki bännerreklaamidega ja e-kirja masspostituse kampaaniatega. Tavalisel ettevõttel, kelle põhiliseks reklaamikanaliks ei ole internetiturundus, on raske jälgida uusi turundusvõimalusi ja trende, mida internet pakub. See on ühtlasi üks peamisi põhjusi, miks ettevõtetel puudub internetiturunduse strateegia ega osata internetiturunduse võimalusi oma äris ära kasutada.

Milline on olnud internetiturunduse areng Eestis?

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700