Autor: Silja Oja • 11. september 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Digitegu 2013 võidutööde tutvustused

11. septembril selgusid Best Internetil Aasta Digitegu 2013 võitjad. 6-st kategooriast 4 võitis ADM Interactive:  Lets Do it! World (ADM / Age McCann); Swedbanki "Kiire kontojääk" (Swedbank); ajakirjade Imeline Ajalugu ja Imeline Teadus proovitellimuste kampaania (ADM); Partnerkaardi veebileht ja iseteenindus (ADM); Scoutspataljoni värbamiskampaania (ADM / Creatum);  Tahe Outdoors uudiskiri (Taevas Ogilvy). Tutvu võidutööde kirjeldustega!

Aasta Digitegu 2013 võitjad:

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700