22. august 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Google soovitab investeerida analüütiliselt mõtlevatesse inimestesse

"Selleks, et analüütikat ja andmeid parimal viisil rakendada, on vaja kedagi, kes neid mõistaks ja ettevõttele tõlgendada suudaks. Seepärast oleme juba mõnda aega soovitanud firmadel investeerida pigem analüütiliselt mõtlevatesse inimestesse, kuna pelgalt tööriistadesse investeerimine ei ole kaugeltki sama efektiivne," soovitab Best Internet 2013 esineja, Google’i strateeg Alexey Petrov. Loe intervjuud!

Alexey Petrov on Google’i Dublini kontoris suurkliendi müügitiimis töötav strateeg. Enne Google’iga ühinemist 2010.a töötas Alexey Intelis. Ta on lõpetanud Brightoni Ülikooli Inglismaal õigusteaduse erialal.

Mis on teie kogemuse põhjal peamine probleem või takistus, miks ettevõtted ei kasuta piisavalt erinevaid veebianalüütika tööriistu, näiteks Google Analytics’it?

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700