Balti riikides on bränd, mis läheb kõige rohkematele inimestele korda, Google. Nii selgus kevadel Eestis, Lätis ja Leedus tehtud Meaningful Brandsi uuringust, mille raames avaldas 14 133 inimest kolmest Balti riigist arvamust selle kohta, mis teeb brändi tähendusrikkaks.
Google’i esikoht ei ole üllatav, aga uuringu tulemustest ilmneb selgelt, et suurepärane toode või teenus on ootuspäraselt brändi edu eelduseks, kuid ainult sellest ei piisa, et olla tänases konkurentsis parim ja inimestele tõeliselt korda minna. Nii on Eestis näiteks Eesti Politsei brändi kiindumus, mis näitab, kuivõrd brändi olemasolu või kadumine inimestele korda läheb, isegi kõrgem kui maailma ühel kõige väärtuslikumal brändil Google’il. Seega on traditsioonilise toote-, teenuse-, hinna-, jaotusvõrgu- ja kommunikatsiooni-mix’i kõrval veel mitmeid olulisi aspekte, mida tarbijad väärtustavad ning mille poolest tähendusrikas bränd lihtsalt heade brändide seast esile tõuseb.