Eesti rõivaturgu iseloomustab killustatus paljude rõivakettide vahel

Tuntuim ja suurima külastajaskonnaga rõivaste ostukoht on Seppälä. 25-34-aastaste seas on Seppälä kõrval populaarseimaks ostukohaks internet.

TNS Emori selle aasta juunis-juulis läbi viidud rõivaste ostukohtade tuntust ja külastamist kaardistava uuringu tulemuste põhjal iseloomustab Eesti rõivaturgu killustatus paljude rõivakettide vahel, madal kliendilojaalsus ning rõivastele spetsialiseerunud kaupluste tihe konkureerimine spordikaupluste ning

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HANSAPOST otsib TURUNDUSSPETSIALISTI

Hansapost OÜ

02. detsember 2018

IDEA otsib AD-d

Idea Group

25. november 2018