Zavod BBDO: tahtsime teha teistsugust hinnakampaaniat!

Viimasel ajal meedias laineid löönud ETK kampaania taga, mille teaser saatis inimesed p***i!, on reklaamiagentuur Zavod BBDO. Kampaania copywriter on Aleksander Ots. Kuidas kampaania tellija tulemusega rahul on? „Teaser täitis kuhjaga minu ootused ja vähemal määral ka minu kartused. Kuna mu ootused olid tunduvalt suuremad kui kartused, siis olen loomulikult rahul," kommenteeris ETK turundusdirektor Andres Lember.  

Kampaania copywriter on Aleksander Ots, loovjuht Silvar Laasik ja projektijuht Reilika Mäekivi.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BAUHOF otsib TURUNDUSANALÜÜTIKUT

Bauhof Group AS

26. juuli 2018