Autor: Silja Oja • 28. juuni 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Hando Sinisalu: Digitaalturundus on liiga oluline, et jätta see „patsiga poiste“ hoolde

Best Internetil on tänavu kohal spetsialistid maailma tippfirmadest – Google´ist, Facebookist, LinkedInist ja Webby Awardists. Kõiki teemasid muidugi kahe päeva jooksul kajastada ei jõua, seega valisime välja kõige olulisemad: analüütika ja mõõtmine, e-kommerts, veebilehtede kasutamismugavus ning loovus. Programmijuht Hando Sinisalu räägib, millest ta tänavuse Best Interneti kava koostamisel lähtus – miks just selline kava?

Kas digitaalturunduse teema pole äkki liiga üles haibitud – traditsiooniline meedia töötab ju jätkuvalt hästi?

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700