Brändiarendus – kas teadus või kunst?

Ostes Shanghai ööklubist ühe pudeli Royal Salute viskit, tuleb välja käia 1000 €. Seepärast tegelevad paljud finantskontsernid luksusbrändide haldamisega, näiteks maailma suurim varahaldus- ja luksusbrändide konglomeraat LVMH on enam kui 60 luksusbrändi omanik, sh Dior, Louis Vuitton, Kenzo, Marc Jacobs, Zenith. Organisatsiooni kogukäivet on võrreldud miniversiooniga Saksamaast. Remy Konimois analüüsib brändiarenduse psühholoogilist taustsüsteemi luksusbrändide kontekstis.

Luksusbrändil on täielik vabadus määrata hindasid. Ostes Shanghai ööklubist ühe pudeli Royal Salute viskit, tuleb välja käia 1000 €. Sellepärast tegelevad paljud finantskontsernid luksusbrändide haldamisega, näiteks maailma suurim varahaldus- ja luksusbrändide konglomeraat LVMH on enam kui 60 luksusbrändi omanik,

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

IDEA otsib AD-d

Idea Group

25. november 2018