Toomas Danneberg: Eesti puhul on kitsaskohaks loovus ja julgus

Kui sa vaatad kõrvalt praegust Eesti turunduspraktikat, siis mis on sinu silmis suurimad kitsaskohad? "Kuna ma ise tegelen tarbijakäitumisega, siis tundub mulle, et arenguruumi on veel tarbija tundma õppimise osas.Teine kitsaskoht Eesti puhul on loovus ja julgus. Mulle tundub, et agentuurid on küll julgemad kui nende kliendid, aga siiski on Eestis vähe julgust katsetada või turgu raputada," arvab EBSi turunduse lektor Toomas Danneberg. Loe intervjuud!

Räägime kõigepealt taustast – mis on sinu roll EBSis?

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HANSAPOST otsib TURUNDUSSPETSIALISTI

Hansapost OÜ

02. detsember 2018