Super rebranding ehk teekond noorte südamesse

Märtsis 2013 relansseeris EMT täiesti uue olemisega Super kõnekaardi. Kampaaniast räägib lähemalt Optimisti loovjuht Siim Nikopensius, kes soovitab rääkida oma sihtgrupiga nii, et see neid kõnetaks ja vältida mugavustsoonis ikka ja jälle sama tapeedi eetrisse paiskamist.

Noorte sihtgrupp on iseteadlik ja suvatseb kuulata vaid siis, kui neid millegagi üllatada või hämmastada. Seega vajas Super enda sõnumi kohaleviimiseks tavapärasest reklaamiformaadist eristuvat kontseptsiooni, mis köidaks tähelepanu ning suudaks elada oma elu. Spetsiaalselt Superi jaoks loodud neofolkloori

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BAUHOF otsib TURUNDUSANALÜÜTIKUT

Bauhof Group AS

26. juuli 2018