ADC*E 2013 Grand Prix: sotsiaalkampaania meistriklass

ADC*Europe Grand Prix läks tänavu Downi sündroomiga inimeste ühiskonda integreerimise kampaaniale. Mille poolest see töö eriline on? "Selle kampaaniaga muudeti inimeste käitumist. Näidati, mis saab siis, kui ettevõte palkab Downi sündroomiga inimese. Pole mõtet kleepida seinu täis plakateid, vaid tegutseda," rääkis ADC*Eesti president ja ADC*Europe 2013 digiþürii liige Janno Siimar. Loe, miks ükski Eestist saadetud töö tänavu auhinnalisele kohale ei jõudnud.

ADC*Europe 2013. aasta Grand Prix’ võitis Itaalia agentuur Saatchi & Saatchi Downi sündroomiga inimeste ühiskonda integreerimise ja eeskätt tööle võtmise

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HANSAPOST otsib TURUNDUSSPETSIALISTI

Hansapost OÜ

02. detsember 2018

IDEA otsib AD-d

Idea Group

25. november 2018

EAS otsib oma meeskonda RAHVUSVAHELISE SEKTORITURUNDUSE PROJEKTIJUHTI

Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus

30. november 2018