6. juuni 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kumm on seks – kuidas öelda seda rohkem kui kolme sõnaga

"Praegu toimuva Tervise Arengu Instituudi turvaseksi kampaania eesmärk on julgustada kuni 25-aastaseid tüdrukuid-poisse rääkima kummist ja seksist. Eakamal, elukogenumal inimesel võib olla muidugi raske aru saada, miks taoline kihutustöö vajalik on. Sest mis see siis ära ei ole – öelda oma voodipartnerile, et davai, rullime nüüd selle kummi peale ja anname kuuma! Tuleb aga mõista, et neitsilikul ja kohmetul noorukil ei pruugi needsamad jutud niisama ladusalt üle huulte libiseda," räägib reklaamiagentuuri Rakett loovjuht Priit Isok uuest turvaseksi kampaaniast.

. Oma eluajal oli ta hiilgav teadusemees, ent samavõrra legendaarseks kujunes tema surm. Nimelt lõhkes Brahel pidulikul õhtusöögil kusepõis, kuna auväärne õpetlane ei pidanud sündsaks oma võõrustajaid ja peokülalisi kempsu küsimisega häirida. Siit moraal – (vale)häbi võib tappa

Alustuseks ekskurss ajalukku. 16. sajandil tegutses kuulus Taani astronoom Tycho Brahe

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700