Idea Group Eesti juhi Eha Talvisti sõnul on brändide arendamisel oluline tähendusrikkuse loomine. „Enam ei piisa ainult sellest, kui bränd eristub konkurentidest. Tarbijatele on oluline, kuidas üks või teine bränd parandab üksikindiviidi ja kogu ühiskonna heaolu ning pakub käegakatsutavat positiivset mõju inimesele ja keskkonnale. Need on kaks peamist tingimust, mis teevad brändi inimestele tähendusrikkaks.“
Meaningful Brandsi uuring viidi nii Eestis kui ka Baltikumis läbi sel aastal esmakordselt ning teadaolevalt on tegemist suurima brändiuuringuga. Kokku osales uuringus kolme riigi peale kokku üle 14 000 küsitletu, neist enam kui 6000 Eestist. Küsitluse käigus uuriti 207 brändi tähendusrikkust Eesti tarbija jaoks. Brändide seas oli nii ettevõtteid, organisatsioone, telesaateid, avaliku elu tegelasi kui ka geograafilisi asukohti. Vastajad hindasid erinevate kaubamärkide tähendusrikkust ning muuhulgas avaldasid arvamust, et kas neil oleks kahju, kui bränd turult kaoks.