Autor: Silja Oja • 6. juuni 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Eestimaalastele lähevad kõige rohkem korda Ita Ever, Google ja Eesti Politsei

Möödunud neljapäeval tutvustas Idea Group konverentsil „Tähendusrikkad  brändid“ sel kevadel kõigis Balti riikides läbiviidud uuringu Meaningful Brands tulemusi. Selgus, et mida arenenum riik, seda vähem on inimesed brändidesse kiindunud. Lähemalt räägib Idea Group Eesti juht Eha Talvist. Vaata ka fotogaleriid!

Idea Group Eesti juhi Eha Talvisti sõnul on brändide arendamisel oluline tähendusrikkuse loomine. „Enam ei piisa ainult sellest, kui bränd eristub konkurentidest. Tarbijatele on oluline, kuidas üks või teine bränd parandab üksikindiviidi ja kogu ühiskonna heaolu ning pakub käegakatsutavat positiivset mõju inimesele ja keskkonnale. Need on kaks peamist tingimust, mis teevad brändi inimestele tähendusrikkaks.“

Meaningful Brandsi uuring viidi nii Eestis kui ka Baltikumis läbi sel aastal esmakordselt ning teadaolevalt on tegemist suurima brändiuuringuga. Kokku osales uuringus kolme riigi peale kokku üle 14 000 küsitletu, neist enam kui 6000 Eestist. Küsitluse käigus uuriti 207 brändi tähendusrikkust Eesti tarbija jaoks. Brändide seas oli nii ettevõtteid, organisatsioone, telesaateid, avaliku elu tegelasi kui ka geograafilisi asukohti. Vastajad hindasid erinevate kaubamärkide tähendusrikkust ning muuhulgas avaldasid arvamust, et kas neil oleks kahju, kui bränd turult kaoks.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700