Eestimaalastele lähevad kõige rohkem korda Ita Ever, Google ja Eesti Politsei

Möödunud neljapäeval tutvustas Idea Group konverentsil „Tähendusrikkad  brändid“ sel kevadel kõigis Balti riikides läbiviidud uuringu Meaningful Brands tulemusi. Selgus, et mida arenenum riik, seda vähem on inimesed brändidesse kiindunud. Lähemalt räägib Idea Group Eesti juht Eha Talvist. Vaata ka fotogaleriid!

Idea Group Eesti juhi Eha Talvisti sõnul on brändide arendamisel oluline tähendusrikkuse loomine. „Enam ei piisa ainult sellest, kui bränd eristub konkurentidest. Tarbijatele on oluline, kuidas üks või teine bränd parandab üksikindiviidi ja kogu

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BB Finance Group otsib oma meeskonda turundusjuhti

Arista Executive Search

19. juuli 2018