Idea Groupi uuringute juhi Mauri Sööti sõnul hoolivad Läti tarbijad tõeliselt vaid igast neljandast tuntud brändist. „Uuringust ilmnes, et Lätis ja ka teistes Balti riikides läheb inimestele korda vaid 26% nimekate brändide kadumine turult, ülejäänud brändidest on inimestel suhteliselt ükskõik,“ sõnas Mauri Sööt. Läti turu tulemusi kommenteerides lisas ta, et suurepärane toode või teenus on lätlaste jaoks küll vajalik ja oluline, ent see ei ole veel siiski piisav tingimus selleks, et bränd oleks inimese jaoks tõeliselt tähendusrikas või tekitaks kiindumust.
„Uuritud kategooriate lõikes eristab tugevamaid brände asjaolu, et viimased aitavad inimestel rohkem aega säästa ja igapäevaelu ladusamalt korraldada,“ ütles Sööt. Kõrgema tähendusrikkusega brändid Läti turul on need, mis aitavad muuta tarbija elu lihtsamaks. Kui võrrelda Läti ja Eesti tarbijaeelistusi, siis lõunanaabrite jaoks on meiega võrreldes tähendusrikkamad need brändid, mis aitavad inimestel olla rahaliselt kindlustatud, toetavad heategevust ning on oma tootekategooria liidrid.