"Jaga Coca-Cola’t" kampaania teeb joogitööstuses revolutsiooni

Esimest korda Coca-Cola 127-aastase ajaloo jooksul asendati Coca-Cola logo inimeste eesnimedega. "Tarbijate vastukaja on ennekuulmatu. Me teadsime, et huvi saab olema suur, aga see mis päriselt lahti läks on siiani ületanud kõik ootused ja lootused. Pingutame kõigest väest, et poeriiulid tühjaks ei saaks," räägib Coca-Cola Kesk- ja Lõuna-Euroopa turundusdirektor Marit Kroon, kes juhib "Share a Coke" kampaaniat 23 riigis.

Lähemalt räägib eduloost Coca-Cola Kesk- ja Lõuna-Euroopa turundusdirektor Marit Kroon, kes juhib "Share a Coke" kampaaniat 23 riigis:

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Perton Ehitus otsib TURUNDUSSPETSIALISTI-PROJEKTIJUHTI

Perton Ehitus OÜ

01. märts 2018

Liviko otsib ÜRITUSTURUNDUSE SPETSIALISTI

Liviko AS

21. veebruar 2018

Fazer Eesti otsib PAGARITOODETE TOOTEJUHT

Fazer Eesti AS

18. veebruar 2018