Autor: Silja Oja • 17. mai 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Uuenes ZEN kõnekaardi kommunikatsioonikeel
Üheksa aastat Eesti turul toimetanud ZEN kõnekaart tuli tänasest välja uuenenud kommunikatsioonikeelega. ZENi uus reklaamikeel valmis koostöös reklaamiagentuuriga TheAgency, mille juht on Aivar Laan. Lähemalt räägib Elisa kommunikatsioonispetsialist Evelin Tulp.
ZENi uus lähenemine ja hüüdlause on „Jaga elu“. Noorte elu on kolinud internetti ja sinna kolis ka ZEN.
ZENi reklaamikeel on püsinud sarnane kõnekaardi turule toomisest alates ehk juba üheksa aastat. Muutusi on läbi teinud nii logo kui reklaamikeel, kuid üldmulje on püsinud võrdlemisi sarnane – tumedad toonid, aktiivsed noored ja veidi üle vindi keeratud tavaelu.