Siim Toim kommenteerib ise oma liitumist nii: "Olen rajanud endale müügis ja juhtimises tugeva vundamendi, mida nüüd Mediabrands Digital'is edasi arendada. Korraliku põhja ladumist alustasin Hawaii Expressis müügitööd tehes, hiljem Riias Hawaii Expressi Läti haru juhtides ja viimased aastad Elioni jaemüüki juhtides. Vaadates suurt pilti laiemalt, siis minu isiklik nägemus on, et juhtimine-müük-turundus on kolmik, mis moodustab igas ettevõtmises löögirusika tuumiku ja seepärast on väga oluline mõista nende omavahelise toimimise keerukat mustrit.
Minu eesmärgid ja väljakutsed MBD's jagunevad kaheks. Esimesed on seotud otseselt kõikide meie olemasolevate klientidega, kellega koostööd tehes püstitatud eesmärgid saavutada, lisaks pidev töö uute koostööpartnerite leidmisel. Teine oluline eesmärk on mõelda strateegiliselt kaasa MBD edasiste arengute ja arenduste osas, kuna digimaailm on pidevas muutumises ja ainuvõimalik viis eduloo jätkamiseks on pidev ettepoole suunatud mõtlemine. Arvestades MBD suurte teadmistega, areneva ja kokkuhoidva meeskonnnaga, siis usun, et eesmärkide saavutamine on töö paratamatu tagajärg."