7. mai 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Raadioreklaami osakaal meediakulutustes on kasvamas

Masu-eelset reklaamimahtu pole veel saavutatud. Populaarseid podcaste kuulab üle 50 000 inimese. Küsimustele vastavad Taevaraadio AS (Sky Plus, Russkoe Radio, Retro FM jt) juht Ilmar Kompus ja Trio LSL (Raadio Kuku, Raadio Elmar, Raadio Uuno jt) juht Priit Jõgi.

Küsimustele vastavad Taevaraadio AS (Sky Plus, Russkoe Radio, Retro FM jt) juht Ilmar Kompus ja Trio LSL (Raadio Kuku, Raadio Elmar, Raadio Uuno jt) juht Priit Jõgi.

Kuidas raadioreklaami äril 2013.a läheb? Kas ollakse masust taastunud?

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700