Ettevõtte suuromaniku Mark Eikneri sõnul on kiire areng aeglaselt kasvaval turul võimalik tänu turundusmaastiku muutumisele. “Turul on hüppeliselt kasvanud integreeritud turundust vajavate klientide osakaal. Eeskätt tänu digitaalsete võimaluste arengule on turundus- ja kommunikatsioonikanalite valik muutunud nii kirjuks, et suhtlemine nelja-viie eraldiseisva agentuuriga oleks kliendile ajakulukas ja tulemus tihtipeale killustatud,” selgitas Eikner.
“Meie kogemus näitab, et kui strateegiajuhid, disainerid, digilahenduste spetsialistid ning meedia- ja kommunikatsioonieksperdid teevad igapäevaselt tihedalt koostööd, on lõpptulemus läbimõeldum ja kampaaniad efektiivsemad,” ütles Mark Eikner. Ta lisas, et juba 77% Idea Groupi klientidest kasutab mitme kontserni kuuluva ettevõtte teenuseid.