Kuldmunal auhinnatavad tööd peaksid olla konkursist konkursini, mitte astrologilise aasta järgi. See on mu kõige radikaalsem idee kuldmuna kohta. Möödunud aasta jaanuaris valminud projektid on tegijaile endile nii ebahuvitavaks ning moraalselt vanaks muutunud, et ei raatsita neid enam Kuldmunale esitada. Samas on 2013. aasta alguses loodud asjad aktuaalsed, moodsad ja värsked. Nii saaks võitlusesse kaasata ka noori firmasid, kellel pole pikka ajalugu seljataga.
Kitsalt digitaalse reklaami kategooriat vaadates saan kurta, et digitöid esitati vähe. Töid võiks hindamiseks olla oluliselt rohkem, enesekriitika võtab paljud võimalused ära. Kommenteerides muude kategooriate munaikaldust, võib kahtlustada, et kliendid investeerivad parema meelega internetiga seotud kanalitesse, mitte printi, PRi või fotosse.