10. aprill 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Ka suurfirmal on võimalik kliendiga Facebookis isiklikult suhelda

 23. aprillil toimuva sotsiaalmeedia teemalise Best Practice konverentsi eel uurisime kahelt esinejalt, millest nende ettekannetes täpsemalt juttu tuleb. "Jaanuarikuine rike oli Elioni ajaloos esimene nii suur juhtum, kus ka sotsiaalmeedia oli oluline kommunikatsioonikanal. Täna ei ole Elionil kiiremat kommunikatsioonikanalit kui Facebook," ütleb Elioni kliendisuhete juht Kai-Riin Saluste. "Üha rohkem inimesi avaldab kuriteokahtluste kohta infot oma isiklikul Facebooki seinal. Vahel kiputakse ära unustama, mis on süütuse presumptsioon," räägib Politsei- ja Piirivalveameti kommunikatsioonibüroo juhtivspetsialis Nelli Pello.

"Pigem kasutada üht sotsiaalmeedia kanalit hästi, kui olla kõigis poolikult esindatud,“ ütleb Politsei- ja Piirivalveameti kommunikatsioonibüroo juhtivspetsialis Nelli Pello.

Milliseid sotsiaalmeedia kanaleid Eesti Politsei kasutab?

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700