Ka suurfirmal on võimalik kliendiga Facebookis isiklikult suhelda

 23. aprillil toimuva sotsiaalmeedia teemalise Best Practice konverentsi eel uurisime kahelt esinejalt, millest nende ettekannetes täpsemalt juttu tuleb. "Jaanuarikuine rike oli Elioni ajaloos esimene nii suur juhtum, kus ka sotsiaalmeedia oli oluline kommunikatsioonikanal. Täna ei ole Elionil kiiremat kommunikatsioonikanalit kui Facebook," ütleb Elioni kliendisuhete juht Kai-Riin Saluste. "Üha rohkem inimesi avaldab kuriteokahtluste kohta infot oma isiklikul Facebooki seinal. Vahel kiputakse ära unustama, mis on süütuse presumptsioon," räägib Politsei- ja Piirivalveameti kommunikatsioonibüroo juhtivspetsialis Nelli Pello.

"Pigem kasutada üht sotsiaalmeedia kanalit hästi, kui olla kõigis poolikult esindatud,“ ütleb Politsei- ja Piirivalveameti kommunikatsioonibüroo juhtivspetsialis Nelli Pello.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HANSAPOST otsib TURUNDUSSPETSIALISTI

Hansapost OÜ

02. detsember 2018