Autor: Silja Oja • 5. aprill 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

TV3 möödus Kanal 2-st

TNS Emori märtsikuu teleuuringu põhjal on peamises müügisihtgrupis ehk vanuserühmas 18-49 Eesti vaadatuim telekanal TV3. Murdepunktiks sai 11. nädal, kui TV3 alustas kevadhooaja suurprojektiga „Su nägu kõlab tuttavalt“.

"Paroodia- ja muusikashow „Su nägu kõlab tuttavalt“ reitingud on nädalast-nädalasse kasvanud ning kolmandal saatel oli juba 265 000 vaatajat, mis andis telesaadete edetabelis kindla esikoha. Konkureerivale mälumängule „Mis? Kus? Millal?“ on saanud osaks teist laadi vastuvõtt: saadete edetabelis 45. koht ja 82 000 vaatajat. TV3 edule on kaasa aidanud ka „Seitsmeste uudiste“ pikendamine 30 minutilt tunniseks, mis on positsiooni tugevdanud olulises 19.00 – 20.00 ajavööndis," rääkis TV3 turundusjuht Merle Viirmaa.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700