Margus Sameli: Miski pole muutunud?

"2013. aasta meediaagentuuride konkursid, mida sel korral oli erakordselt palju, on lõppenud. Nüüdseks on allkirjastatud ka meedialepingud, mis ideaalis peaksid peegeldama konkursside käigus väljalubatut. Keegi kaotas, keegi võitis, aga miks - seda saab vaid oletada. Vaadates briife ja tutvudes konkursside tagasisidega jääb mulje, et miski pole muutunud. Samas väidan, et kuigi midagi pole muutunud, on kõik muutunud," kirjutab Meediaagentuuride Liidu juhatuse liige, Aegis Media Grupi Baltikumi tegevjuht Margus Sameli.

2013. aasta meediaagentuuride konkursid, mida sel korral oli erakordselt palju, on lõppenud. Nüüdseks on allkirjastatud ka meedialepingud, mis ideaalis peaksid peegeldama konkursside käigus väljalubatut. Keegi kaotas, keegi võitis, aga miks - seda saab vaid oletada. Vaadates briife ja tutvudes konkursside

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BB Finance Group otsib oma meeskonda turundusjuhti

Arista Executive Search

19. juuli 2018