Kas ja kuidas Facebooki fännibaasi kommertseesmärkidel kasutada?

"Mitmed reklaamijad on soovinud meie 80 000-lisele Facebooki fännibaasile oma kommertssõnumeid edastada, aga kas ja kuidas fännibaasi kommertseesmärkidel kasutada, on meie jaoks väljakutse," tunnistab Sky Plusi programmidirektor Priit Vare. 23. aprillil toimuva sotsiaalmeedia-teemalise „Best Practice 2013“ konverentsi eel vestlesime kolme esinejaga. Loe, mida rääkisid lisaks Priit Varele Olympic Online’i juht Kaido Ulejev ja SEB kommunikatsioonijuht Silver Vohu.

Olympic Online’i juht Kaido Ulejev: „Facebook on meie jaoks põhiline turunduskanal“

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

JOTEL LTD is looking for a SALES MANAGER

Finesta Baltic OÜ

16. november 2018

IDEA otsib AD-d

Idea Group

25. november 2018