27. märts 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Elisa tuli välja uue reklaamikeelega

Käesolevast aastast on Elisa ärikliendi kommunikatsiooni keskmes sõnum “Elulised ärilahendused”, mille eesmärgiks on juhtida tähelepanu ärikliendi teenuste oluliselt laienenud valikule. Kontseptsioon on loodud ideele, et Elisa teenuseid kasutades saad ühendada oma äri ja eraelu. Lähemalt kirjutab Elisa ärikliendiüksuse turundusjuht Siiri Viinapuu.

Aasta jooksul on Elisa ärikliendiüksus saavutanud olulise läbimurde mobiilsideturul, seda eelkõige suuräriklientide ja avaliku sektori osas. Käesoleval aastal on Elisal senisest enam fookuses keskmise suurusega ettevõtted ja väikeettevõtted. Lähtuvalt laienemise plaanidest ja klientide uuenenud vajadustest, tõi Elisa turule ka uue ärikliendi reklaamikeele.    

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700