22. märts 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Case study: Starmani STARbox lansseerimine

Idea Havas Media Strateegiadirektor Kätrin Maidla kirjutab Starmani näite põhjal meedia- ja loovagentuuri integratsioonist. Starmani uue teenuse STARbox lansseerimine tõi meediaagentuurile Idea Havas Media Aasta Meediategu 2012 Grand Prix.

Majandus näitab küll kasvamise märke, kuid turunduseelarvetes ilmselt veel lähiajal suuremaid kasve loota pole. See tähendab, et kampaaniaid tuleb teha efektiivsemalt. Siin tuleb ühe lihtsaima viisina mängu loov- ja meediaagentuuri tihendatud koostöö ja kampaania loovlahenduse integreerimine erinevate meediatüüpide vahel. Nii anname oma klientidele nõu kujunduste optimeerimisel, räägime lisaks telekanalite splitile kaasa klipi pikkuste optimeerimisel ning meedia kontekstist lähtuvate loovlahenduste valmimisel.

Heaks integratsiooninäiteks on eelmise aasta lõpus Starmani uue teenuse STARbox lansseerimine, mida Idea Havas Media koostöös Starmani, Idea, Zeelandi ja Idea PRiga läbi viis.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700