Eesti Reklaamiagentuuride Liidu juhatuse liikme Jana Koppeli sõnul on konkursi eesmärk aidata jõuda andekatel noortel orbiidile. „Kui reaalses igapäevatöös tuleb arvestada kõikvõimalikke ja võimatuid piirangud, siis see on koht, kus särada ning tulla piiratud aja jooksul välja kõige pöörasemate ideedega. Loodame, et võistlus tiivustab noori reklaamimaailmas läbi lööma,“ lisas Koppel.
Kuldmuna noortekonkursile saavad registreeruda reklaamiagentuurides töötavad või kõrgkoolides õppivad kuni 28aastased noored individuaalselt või kaheliikmelise meeskonnana. Osalejad saavad lähteülesanne, mille põhjal tuleb kahe ööpäeva jooksul esitada reklaamikavand. Registreeruda on võimalus kuni 24. märtsini aadressil www.kuldmuna.ee