Tegelikult see nii pole, kuna Vatsoni ja Brillianti ühinemise käigus ühendati mõlema firma reklaamitegevus ja Brilliantisse läksid üle Vatsoni töötajad ning kliendid, samal ajal kui Vatsoni kaubamärk jäi Rain Teimanni kätte. Kui sai selgeks, et uuenenud Brilliant ei suuda turule püsima jääda, pudenesid töötajad laiali: osa siirdus DDBsse, Madis Ots Newtonisse jne. Osa Vatsonis töötanud isikuid hankis aga Rain Teimannilt õiguse kasutada Vatsoni kaubamärki ja viisid omaenda firma tegevuse selle kaubamärgi alla. Seega on korrektne öelda, et Eestis on ka käesoleval hetkel olemas agentuur, kes tegutseb Vatsoni kaubamärgi all.
Soovin uuele vanale Vatsonile tuult tiibadesse ja viitan ühtlasi ka Best Marketingi kirjutisele, kus neist juttu on olnud: www.best-marketing.ee/article/2013/1/31/vatson-sunnib-taas