Aasta Turundustegu 2012 Grand Prix: Lennusadama avamine

Lennusadam tegi turunduskonverentsi Password 2013 auhinnagalal puhta töö, võites Aasta Turundustegu 2012 Grand Prix', Aasta Turundustegu 2012  avaliku sektori kategooria ja tiitli Aasta Turundustiim 2012! Palju õnne! Lennusadama avamisaasta eesmärk oli 110 000 muuseumikülastajat. Kokku külastas Lennusadamat 2012. aasta seitsme ja poole kuu jooksul 235 000 muuseumikülastajat, 30 000 üritustel osalejat ning kümned tuhanded inimesed väliüritustel.

Lennusadama avamise eesmärgid ja tulemused:

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

JOTEL LTD is looking for a SALES MANAGER

Finesta Baltic OÜ

16. november 2018