Autor: Silja Oja • 1. märts 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Heineken “The Candidate”

Kuidas valida välja õige töötaja, kui tööintervjuudel saavad samad küsimused täpselt samu vastuseid? Heineken tuli hiljuti välja videoga, kus kasutab uue töötaja väljavalimiseks ebatavalisi tööintervjuu võtteid. Vaata videot!

Heineken tuli hiljuti välja videoga, kus kasutab uue töötaja väljavalimiseks tööintervjuul väga ebatavalisi võtteid. Et osutuda valituks 1700 kandidaadi seast, pidi Heinekeni tulevane spordi- ja sponsorlusosakonna töötaja hoidma oma uue ülemuse kätt ja tõestama oma empaatiavõimet, turgutades minestanud tööandjat ja aidates ootamatult puhkenud „tulekahju“ korral tuletõrjujaid. Tegemist pole ainult turundustrikiga, vaid üks kandidaatidest, Guy Luchting, saigi suurejooneliselt Heinekeni tööle. Vaata videot:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=j5Ftu3NbivE

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700