Tim Whirledge: Televisioon on jätkuvalt parim kanal emotsioonide edastamiseks

Password 2013 esineja, Briti televisioonikonsultant Tim Whirledge räägib Best Marketingile antud intervjuus sellest, kuidas tahvelarvuti ja mobiiltelefon mõjutavad teleprogrammi vaatamise tavasid ja miks vana hea telereklaam ikka veel nii efektiivne on.

Tim Whirledge (UK) on strateegiline planeerija ja konsultant agentuuris Red Bee Media. Tema erialaks on telereklaami planeerimine ja integreerimine teiste meediatüüpidega. Tema suurimateks klientideks on Sainsbury’s, Nike, Unilever ja BT.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BAUHOF otsib TURUNDUSANALÜÜTIKUT

Bauhof Group AS

26. juuli 2018