Hanno Kindel: Telereklaam elab oma parimaid aegu

"Meediakanalid, mis tarbijatele kõige mõjusamaid kogemusi suudavad produtseerida, on võidujooksus reklaamirahadele edukaimad," väidab meediaagentuuri Media House arendusjuht Hanno Kindel.

Elamustepõhine majandus ehk peenemalt inglise keeles öelduna experience economy on tugevalt reklaamitööstusest kantud majanduse uus mõõde.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HANSAPOST otsib TURUNDUSSPETSIALISTI

Hansapost OÜ

02. detsember 2018

JOTEL LTD is looking for a SALES MANAGER

Finesta Baltic OÜ

16. november 2018