Hanno Kindel: Telereklaam elab oma parimaid aegu

"Meediakanalid, mis tarbijatele kõige mõjusamaid kogemusi suudavad produtseerida, on võidujooksus reklaamirahadele edukaimad," väidab meediaagentuuri Media House arendusjuht Hanno Kindel.

Elamustepõhine majandus ehk peenemalt inglise keeles öelduna experience economy on tugevalt reklaamitööstusest kantud majanduse uus mõõde.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Martem otsib TURUNDUS- JA ARENDUSJUHTI

Finesta Baltic OÜ

26. veebruar 2018

Initiative otsib MEEDIAPLANEERIJAT

Initiative OÜ

05. märts 2018

Viasat otsib TURUNDUSJUHTI

Viasat AS

05. märts 2018