Meedia 2013: kasvavad Google, Facebook ja teised kanalid, mida Eestis ei mõõdeta

Uurisime Eesti meediaagentuuride juhtidelt, millisena paistab 2013.a reklaamikulutuste osas ja millised on tänavu suurimad väljakutsed meediaagentuuride jaoks. Loe, mida arvasid Erki Heinsaar (Mediabrands Digital), Meelis Järvela (Universal McCann), Kaarel Oja (Media Contacts), Anu Art (Mindshare), Rando Rannus (Smartad), Oliver Vilms (CMS-PHD), Janeck Uibo (MediaCom), Kert Kangert (MPG Estonia), Teet Rehepapp (Omnicom) ja Marika Jahilo (Alpha Baltic).

Erki Heinsaar, Mediabrands Digitali juht:

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

JOTEL LTD is looking for a SALES MANAGER

Finesta Baltic OÜ

16. november 2018

BONAVA EESTI otsib KOMMUNIKATSIOONISPETSIALISTI

Bonava Eesti OÜ

12. november 2018