27. veebruar 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Meedia 2013: kasvavad Google, Facebook ja teised kanalid, mida Eestis ei mõõdeta

Uurisime Eesti meediaagentuuride juhtidelt, millisena paistab 2013.a reklaamikulutuste osas ja millised on tänavu suurimad väljakutsed meediaagentuuride jaoks. Loe, mida arvasid Erki Heinsaar (Mediabrands Digital), Meelis Järvela (Universal McCann), Kaarel Oja (Media Contacts), Anu Art (Mindshare), Rando Rannus (Smartad), Oliver Vilms (CMS-PHD), Janeck Uibo (MediaCom), Kert Kangert (MPG Estonia), Teet Rehepapp (Omnicom) ja Marika Jahilo (Alpha Baltic).

Erki Heinsaar, Mediabrands Digitali juht:

Prognoosin, et see meediareklaamiturg, mida Emor mõõdab, jääb suurusjärgus samale tasemele, mis möödunud aastal. Reaalselt meediamahud mõnevõrra kasvavad, aga see kasv läheb Eestist väljapoole jäävatesse kanalitesse (Google’i otsing, Google’i bännervõrgustik, Facebook, ?????????). Meeditüübiti tõuseb enim internet ja tõenäoliselt pisut ka tele. Langeb print, eeskätt ajalehed. Välimeedia ja raadio on stabiilsed.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700