Autor: Silja Oja • 26. veebruar 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kogemustega lavastaja asutas üritusturundusega tegeleva ettevõtte

Teatrilavastajana tuntud Tiit Palu asutas ettevõtte Blueforce OÜ, mille klientidena näeb tavalisest nõudlikumaid ettevõtteid, kes otsivad üritustesse uusi ja loovaid lahendusi. "Õnnestunud sündmus on üles ehitatud lavastusena: sellel on algus ja lõpp, sisu ja mõte. Ja siin pole küsimus suuremates kulutustes, vaid pigem pühendumises ja ideedes," ütleb Tiit Palu. Loe intervjuud!

Tiit, sinu nimi seostub teatriga. Millised on su seosed üritusturundusega?

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700