Kui kampaania kohe alguses ei tööta, siis ei hakka ta ka hiljem tööle

Mis on parim viis turunduse efektiivsuse mõõtmiseks? Kas selleks peaks mõõtma iga kampaaniat eraldi või on olemas mõni hea meetod, kuidas mõõta ka pikaajalist efektiivsust? „Oluline on mõõta kampaaniate tulemusi võimalikult kohe. Kui kampaania kohe alguses ei tööta, siis ei hakka ta ka hiljem tööle,“ ütleb Briti Chartered Institute of Marketing turundusanalüütika kursuse direktor Tony Rowe. Loe intervjuud Password 2013 esineja Tony Rowe´ga!

Tony Rowe on turundusefektiivsuse ja –analüütika spetsialist, kelle peamisteks valdkondadeks on kliendi kasumlikkuse analüüs, Net Promoter Score ja investeeringu tasuvus (ROI).

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BB Finance Group otsib oma meeskonda turundusjuhti

Arista Executive Search

19. juuli 2018

BAUHOF otsib TURUNDUSANALÜÜTIKUT

Bauhof Group AS

26. juuli 2018