Autor: Silja Oja • 18. veebruar 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Delfi hakkab telejaamadele alternatiivi pakkuma

24.02 teeb Eesti Delfi ajalugu, pakkudes terve päev telejaamadele alternatiivset saateprogrammi.

„Liikuva pildi näitamine on Delfi jaoks viimased paar aastat olnud üks tähtsamaid arengusuundasid,“ ütles Delfi reklaamidirektor Rivo Põldoja. Kui varem keskenduti valdavalt järelvaadatavate videoklippide tootmisele ning otsepildi näitamine oli pigem juhuslik ja seotud ühekordsete sündmustega (nt ülekanded Veerpalu pressikonverentsilt, TedX-i mõttekojast Tartus, president Ilvese debatist endise malemaailmameistri ja tänase Venemaa opositsioonipoliitiku Garri Kasparoviga jpt), kus Delfi osaks oli vaid pildi vahendamine kasutajale, siis viimastel kuudel on liigutud suunal, kus vahendatakse otsepilti ning pakutakse lisaks kommentaare ja intervjuusid, st toodetakse sisu otseülekande sisse.

„Uute seadmete levik hägustab eri meedialiikide piire. Juba praegu ei ole vahet, kas lugeda ajalehte paberilt või ekraanilt, kas vaadata lemmikseriaali või põnevat spordivõistlust televiisorist, arvutist või nutitelefonist – tähtis on, et kõigiks eelmainitud tegevusteks on igas olukorras võimalus. Kasutaja tahab lisaks harjumuspärasele pildijälgimisele tarbida üha enam uute seadmete ja platvormide pakutavaid võimalusi otsepildile või saatele reaalajas kaasa elamiseks, näiteks spordivõistluse ennustusmängus võitjat ennustada, sama ülekande kommentaariumis oma meelsust ja hinnangut jagada või teiste kasutajate arvamusi lugeda,” on Delfi reklaamidirektor kindel.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700