Ma loodan, et möödunud aasta turunduse parimat osa ma veel näen. Ma pean eelkõige silmas filigraanselt ja inspireerivalt viimistletud sisuloomet, mis tarbides tundub nii loomulik ja omane, et tihti ei tulegi pähe seda turunduse alla liigitada. Ja mis saavutab oma mõju ning suuruse alles mõni aeg hiljem. Pühendumist nõudev protsess, mis võib nii mõnegi 30-sekundi kalambuurikangelase võhmale võtta.
Tore oli näha, et moesõna “storytelling” oli jõudnud paljude turundajate ning kommunikatsiooniinimeste verbaalsesse arsenali. Samas oli aga natuke tunda, et päris täpselt ei teadnud keegi, kuidas seda imelooma taltsutada ja kui tõsist tööd see enda, oma brändi ja toote kallal tegelikult tähendab. Aga küllap saab pajatamiskunst saab siingi hoo sisse. Ja loodetavasti sisutihedalt.