Autor: Silja Oja • 8. veebruar 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Omamoodi turundusidee: Tele2 pani lumememme purki

Tele2 ehitas internetiteenuse reklaamimiseks Tallinna Vabaduse väljaku reklaampiilari sisse pea kolmemeetrise veebikaameraga varustatud lumememme.

Tele2 Eesti turundusjuhi Maris Saarpuu sõnul saab soodushinnaga internetiga liituda kuni lumememm reklaamposti sees ära sulab ning selle seisundit võib reaalajas ettevõtte Facebooki lehel jälgida. Kampaania on tänaseks käimas kolmandat päeva.

“Facebooki osakaal peavoolumeedia kõrval on pidevalt tõusnud ja lumememme kampaania on meie jaoks esimene suurem ainult sotsiaalmeedias läbiviidav projekt,” ütles Saarpuu.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700