Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. TNS Emori juht Karin Niinas: Uuringufirma peab kliendile alati tõtt rääkima
"98,7% inimestest on igal (öö)päeval mingi meediakanali mõjuväljas. Meediatarbimine e meediate mõjuväljas olemise kestvus on kasvav trend. 2012. aastal oli see kokku 10 tundi ööpäevas, kuue aasta jooksul kasvas meediatarbimise aeg 1 tunni võrra," rääkis Best Marketingile antud intervjuus TNS Emori juhataja Karin Niinas.
Millised on olnud turu-uuringute valdkonnas viimase aja suurimad muudatused?
Meie valdkond üha laieneb, see pole enam kitsalt uuringute, vaid teabeteenuste ehk business intelligence valdkond.