Autor: Silja Oja • 30. jaanuar 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

IDENTITY avatud koostööle konkureerivate reklaamiagentuuridega

Kui reklaamiagentuuride omavahelises võitluses klientide pärast kohtab tihti elemente vennatapusõjast, siis brändingagentuur IDENTITY on läinud teed, kus reklaamiagentuurid klassifitseeruvad kui koostööpartnerid ja liitlased. Vestlesime brändistrateeg Ants Lustiga.

Kas IDENTITY on olemasolu enda jaoks ümber mõtestanud?

Juba mõned head aastad oleme andnud peale brändikontseptsiooni valmimist töö kliendile üle ja klient on olemasoleva või konkursi teel leitud reklaamiagentuuriga ise edasi toimetanud. Sealt edasi on jäänud meile rõõm oma lapsukese edule kaasa elada. Ja vahel ka nõutult imestada, kui brändi kogupotentsiaal kasutamata jääb. Nii sündis ka vajadus vastse kontseptsiooniomanikuga koos soola edasi süüa, ise ilmtingimata reklaamialale otseselt tikkumata.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700