Jõulueelne nädal on läänemaailma jaemüüjate kaubanduslik tippsündmus ja seetõttu on detsembris kõik meediakanalid reklaami silmini täis. Kogenud turundaja võiks arvata, et kuna tegemist on aasta suurima ostupühaga, peab massist eristumiseks tulema välja mõne erakordselt hea tootereklaamiga, või selle puudumisel kalli reklaampinna pärast üldse mitte konkureerima hakata, vaid lasta pühad mööda ja tulla siis välja mõne agressiivse allahindluskampaaniaga.
Olerexis algasid jõulud seekord juba novembri lõpus, kui saime sellise kirja: „Millal Olerexi jõulureklaam telesse läheb? Väga ootan juba, see tekitab alati jõulutunde.“ Kirja saatja viitas meie eelmise aasta jõuluinglite klipile. Kuna olime oma uue reklaamklipi sünopsise just kokku kirjutanud ja muusika välja valinud, saime vastata, et õige pea, kui lumi maha sajab, alustame võtetega.