Kuidas testida bännereid

Mediabrands Digitali tegevjuht Erki Heinsaar kirjutab online reisipoe CWTonline.ee avakampaania näitel, kuidas tegelikult ei ole vahet, kas su allahindlus on 10% suurem või väiksem, kuna kampaania tulemuslikkust saab hoopis lihtsamate meetmetega kordades mõjutada. Kommenteerib ka CWT Estonia turundusjuht Hiie Aru.

Oma töös näeme, et tihti panustavad kliendid ja agentuurid väga palju aega ja närve, et meediakanalitelt võimalikult soodsad tingimused välja kaubelda. Ühest küljest on see mõistlik ja nii peakski olema, samas leidub vahendeid, kuidas kampaania mõju ja tulemuslikkust oluliselt suuremal määral mõjutada.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused