23. jaanuar 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kuidas testida bännereid

Mediabrands Digitali tegevjuht Erki Heinsaar kirjutab online reisipoe CWTonline.ee avakampaania näitel, kuidas tegelikult ei ole vahet, kas su allahindlus on 10% suurem või väiksem, kuna kampaania tulemuslikkust saab hoopis lihtsamate meetmetega kordades mõjutada. Kommenteerib ka CWT Estonia turundusjuht Hiie Aru.

Oma töös näeme, et tihti panustavad kliendid ja agentuurid väga palju aega ja närve, et meediakanalitelt võimalikult soodsad tingimused välja kaubelda. Ühest küljest on see mõistlik ja nii peakski olema, samas leidub vahendeid, kuidas kampaania mõju ja tulemuslikkust oluliselt suuremal määral mõjutada.

Üks hea viis on testida erineva sõnumi või visuaaliga bännereid. Reklaamiagentuuris tuleb tavaliselt kampaaniat ette valmistades mitmeid ideid, millest reeglina valitakse välja üks, mis lõpuks meediasse jõuab. Tegelikult võiks kõiki neid ideid inimeste peal testida ja vaadata, mis päriselt paremini töötab,. Tihti ei ole siin turundusteooriate või talupojaloogikaga mingit pistmist.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700